Informatie

De Santa Run op ZONDAG 17 december 2023 in Hilversum is een initiatief van de Hilversumse Rotary clubs, Run2Day Hilversum en in samenwerking met Foodhall MOUT. De Santa Run is een echte Fun Run en geschikt voor jong en oud. Alle deelnemers rennen, huppelen, dansen of wandelen in Kerstman-pak door Hilversum. Iedereen kan dus mee lopen! Met dit evenement wordt geld opgehaald voor De Regenboogboom en de landelijke Nierstichting.
Praktische Informatie
De start en de finish zijn bij Foodhall MOUT op het Marktplein in Hilversum.
De warming up is om 15:30u en de start is om 16:00u
De kosten, inclusief kerstman pak, medaille, startnummer, Glühwein of hot chocolate zijn €12,50 voor volwassenen en €7,50 voor kinderen.
De kerstpakken en startnummers kunnen worden opgehaald op vertoon van het inschrijfformulier bij Run2Day, Bussumerstraat 60 Hilversum worden opgehaald. Na de finish worden de cheques voor de Goede Doelen uitgereikt en zal een DJ nog voor de nodige muzikale sfeer zorgen op het overdekte terras bij MOUT tijdens de Après-ski afterparty!
En voor iedere deelnemer een GRATIS Glühwein of hot chocolate.